Vai ir nepieciešams iztīrīt saplīsušo ierīci, pirms to nodot mūsu servisā?
22. decembris, 2014Lasīt vairākJā, tīrīšana ir nepieciešama. Ir arī būtiski aizpildīt attīrīšanas aktu un pievienot to nodotajai ierīcei.
Kas mums būtu jādara, ja laboratorijā pazūd strāva?
22. decembris, 2014Lasīt vairākMēs iesakām iegādāties pastāvīgu strāvas avotu. LABOCHEMA iekārtu servisa nodaļa var palīdzēt izvēlēties Jums piemērotāko atbilstoši Jūsu vajadzībām.
Kas mums būtu jādara, kad iekārta saplīst?
22. decembris, 2014Lasīt vairākNekavējoties sazinieties ar iekārtu servisa nodaļu un atturieties no mēģinājumiem novērst problēmas cēloni paši saviem spēkiem. Jebkurš mēģinājums strādāt ar bojāto iekārtu var paaugstināt tās apkopes izmaksas.
Vai, nogādājot ierīci remontam, mums tā ir pilnībā jāsamontē?
22. decembris, 2014Lasīt vairākJā, pilnībā samontēta ierīce ir būtisks faktors, izņemot gadījumus, kad ir bijusi citādāka noruna ar mūsu iekārtu servisa speciālistiem.
Mēs izmantojam Kern svarus ar printeri ražošanas procesā. Šobrīd mums ir problēma, ka visi printeri drukā dažādus datumus un laikus. Precīzs laiks un datums mums ir būtiski. Kā to var atrisināt?
22. decembris, 2014Lasīt vairākŠajā gadījumā printeri ir jāpārprogrammē. To var izdarīt, atvedot tos uz mūsu laboratoriju vai LABOCHEMA iekārtu servisa nodaļu.
FAQsLabochema | Page 2
Labochema > FAQs